تور کویر ابوزیدآباد

از250,000تومان

تور کویر ابوزیدآباد

تاریخ خروج

هر جمعه

مدت زمان

1

بازدید

492

حداکثر ظرفیت

25

تور کویر ابوزیدآباد نیلی تراول در ایام پاییز و زمستان معمولا هر هفته برگزار می‌شود. نزدیکی و دسترسی کویر ابوزیدآباد به تهران، از جمله محاسن این تور یک روزه است. در این تور با پیاده‌روی روی رمل‌های کویری جان دوباره‌ای به خود می‌بخشیم. سکوت کویر آرامش بخش ترین لذت حضور در ابوزیدآباد است. همچنین می‌توانید این تور را به صورت اختصاصی برای خود داشته باشید. برای این کار باید تعداد همراهانتان را مشخص کرده و برای تکمیل برنامه‌ریزی با نیلی تراولز تماس بگیرید.

در تور کویر ابوزیدآباد چه می‌گذرد؟

صبح هنگام از تهران به سمت کاشان حرکت می‌نماییم. با رسیدن به منطقه کویری ابوزیدآباد وارد سیازگه می‌شویم.  پس از رمل نوردی و پیمایش بخشی از کویر ابوزیدآباد به سمت نوش آباد حرکت می‌کنیم.  پس از بازدید از شهر زیر زمینی اویی به تهران بازمی‌گردیم. گرفتن عکس یادگاری در این کویر خوش‌رنگ از به یادماندنی‌ترین عکس‌هایی می‌شود که تا کنون داشته‌اید.

 

تور کویر ابوزیدآباد

کاشان است و کویر ابوزیدآباد…

کاشان جزو شهر‌های تاریخی ایران است.  سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور را مجزوب خود می‌نماید. به خصوص به منظور بازدید از مراسم گلاب گیری که هر ساله در ماه اردیبهشت برگزار می‌گردد. این شهر پر از جاذبه‌های گردشگری است که در فاصله‌های بسیار کمی در کنار هم قرار گرفته‌اند. از همین رو در طول یک روز می‌توانید بیشتر مناطق گردشگری آن را ببینید. کویر ابوزیدآباد در کاشان یکی از بهترین مناطق ایران برای کویرنوردی محسوب می شود. همچنین علاوه بر پهنای بی‌کران کویری و آسمان پرستاره در شب‌ها این منطقه دارای دیدنی‌های تاریخی نظیر شهر زیرزمینی اویی در نوش آباد هم می‌باشد.

چرا کویر ابوزید آباد؟

این کویر به خاطر نزدیک بودن به شهر تهران گردشگران پایتخت را برای یک روز پر از انرژِ عازم خود می‌نماید. و میتوان یکروزه هم کویر نوردی را تجربه نمود. همچنین از اماکن تاریخی کاشان نظیر خانه‌های تاریخی بروجردی‌ها و طباطبایی‌ها و نیز باغ فین و همچنین شهر شگفت انگیز زیر زمینی نوش آباد دیدن کرد.
البته برای کسانی که میخواهند شب را در کویر بگذرانند هم اقامتگاه و کاروانسرای زیبای شاه عباسی میزبان خوبی برای گردشگران می‌باشد.
از مناطق زیبا و رمل ماسه های بینظیر منطقه کویری ابوزیدآباد منطقه گردشگری سایزگه از شهرت زیادی در بین مسافران به این منطقه برخوردار است. علاوه بر رمل‌های زیبا، طرفداران به بازی‌های مهیج میتوانند از آفرد سواری و پرواز پاراگلادر در این منطقه استفاده نمایند.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور کویر ابوزیدآباد 250,000 تومان 250,000 تومان 25 هر جمعه 1

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

لوازم مورد نیاز

کوله یکروزه،لباس گرم سبک،کفش مناسب پیاده روی کویری،زیر انداز،ناهار قابل حمل،عینک آفتابی،کلاه آفتابی،کرم ضد آفتاب،دارو های مورد نیاز شخصی

شاید بپسندید

تور طبس کالجنی / سرزمین سبز کویر
نوروز 1400
تور ایلام
نوروز 1400
تور شیراز
نوروز 1400
تور خوزستان - شوش - شوشتر - نوروز 1400
نوروز 1400