تور کرمان و شهداد

تاریخ خروج

۰۱ فروردین

مدت زمان

4 روزه

بازدید

456

حداکثر ظرفیت

50

تور کلوت های شهداد

تور کرمان و شهداد

سفر به کرمان و شهداد و در نهایت کویر لوت‌ راهپیمایی در رودخانه شنی، پیمایش بخشی از کویر لوت برای دیدن کلوت‌ها، بازدید از جنگل نبکاها، سایت کمپ کویری، قلعه و نخلستان روستای شفیع‌آباد، باغ شازده ماهان، مقبره شاه نعمت‌الله‌ولی و مجموعه گنجعلی‌خان

در تور کرمان و شهداد چه میگذرد . . .؟

روز اول

شروع سفر

شب هنگام با قطار تهران را به مقصد کرمان ترک می‌کنیم.
روز دوم

نخلستان و کویر

پس از رسیدن به کرمان با اتوبوس به سمت شهداد و روستای شفیع آباد حرکت خواهیم کرد تا از قلعه و نخلستان روستای شفیع آباد بازدید کنیم، پس از صرف نهار مقصد بعدی ما سایت کویری شهداد و راهپیمایی 2 ساعته در رودخانه شنی خواهد بود، پس از غروب به اقامتگاهمون برمی‌گردیم.
روز سوم

لوت پیمایی

پس از صرف صبحانه برای راهپیمایی در بیابان لوت آماده می‌شویم، قبل از راهپیمایی از نبکاها (گلدان‌های کویری) بازدید می‌کنیم، راهپیمایی 3 ساعته در حاشیه بیابان لوت خواهیم داشت تا از شهر خیالی کلوت ها دیدن کنیم، صرف نهار در طبیعت لذت دیگه ای خواهد داشت، سپس از رودشور دیدن می‌کنیم، غروب را در قسمت دیگری از کلوت‌ها خواهیم دید. برای استراحت به اقامتگاه بر‌می‌گردیم.
روز چهارم

میراث یونسکو و پایان

به ماهان خواهیم رفت تا از باغ شازده (یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث یونسکو) دیدن کنیم، بازدید از مقبره شاه نعمت الله ولی از دیگر گشت های ما خواهد بود، مقصد بعدی ما کرمان و مجموعه گنجعلی‌خان می‌باشد. زمان در اختیار خواهیم داشت تا از بازار دیدن کنیم، پس از صرف نهار به سمت ایستگاه راه آهن خواهیم رفت تا با کلی خاطره از لوت زیبا و کرمان به تهران برگردیم. سحرگاه روز 4 ام فروردین ماه تهران خواهیم بود.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور کرمان و شهداد 1,950,000 تومان 1,950,000 تومان 50 ۰۱ فروردین 4 روزه

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

لوازم مورد نیاز

ضروری: کارت شناسایی- شناسنامه -کفش راهپیمایی -صندل -کوله پشتی یک روزه -چراغ پیشانی -لباس گرم -بادگیر -لوازم بهداشتی شخصی -داروی مورد نیاز -لیوان شخصی / پیشنهادی: عینک آفتابی -دوربین عکاسی- کلاه نقابدار -فلاسک چای- قمقمه آب -بالش گردنی

شاید بپسندید