تورهای اختصاصی

تورهای اختصاصی

سفر در کرونا
سفر در کرونا

کرونا

با ورود کرونا به جامعه و اصناف مختلف،خیلی از مشاغل یا کمرنگ و یا تعطیل شده اند.

در این بین هم مشاغلی همچون گردشگری،با وجود ضربات شدید در زمینه کاری خود کم کم تغییر شکل داده و به سمت و سوی دیگری کشیده شد.

سفر قبل کرونا

در زمان قبل از کرونا سفرها یا به صورت شخصی،یا به صورت انفرادی و یا به صورت گروهی برگزار می شده.

منظور از سفر های شخصی مسافرت های خانوادگی یا دوستانه و یا انفرادی با وسیله شخصی و اصولا بدون برنامه ریزی قبلی (از قبیل،اقامت،خوراک،اماکن دیدنی و …) است.

سفرهای فردی
سفرهای فردی

سفر انفرادی

سفر های انفرادی با سفر های شخصی تفاوتش در نوع اجرای آن است،یعنی در قالب تور زیر نظر یک آژانس خریداری میشود که هم هزینه کمتری دارد و هم از نظر حمل و نقل و اقامت از قبل رزرو شده است،فقط اینکه در بین تورهای موجود شما می توانید یک تور را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

سفر های گروهی
سفر های گروهی

سفر گروهی

در سفرهای گروهی همه برنامه ریزی ها از طرف آژانس انجام میگرد،از زمان برگزاری تور،مدت زمان اجرای تور،اقامت،خورد و خوراک،محل های بازدید،زمانبندی سفر و . . .

در این نوع تور همسفران نمیتوانند برنامه سفر و یا زمان آن و یا هر چیز دیگری را تغییر دهند و تعداد مشخصی همسفر (معمولا بین 15 الی 40 نفر) در تور گروهی وجود دارد.

تغییر در نوع سفر
تغییر در نوع سفر

سفر های اختصاصی

همانطور که ذکر شد با ورود ویروس کرونا،صنعت گردشگری در حال تغییر در نحوه برگزاری سفر ها و یا تورها می باشد.

تورهای اختصاصی کم کم جایگزین تورهای گروهی و شخصی می شود.

تورهای اختصاصی
تورهای اختصاصی

در این نوع تور یا سفر تعداد مسافرین،زمان سفر،مدت زمان اجرا،نوع حمل و نقل،اقامت و دیگر برنامه ها به سلیقه و انتخاب شما خواهد بود و یک لیدر با تجربه سفر را برای شما و همسفرانتان به صورت اختصاصی اجرا و سفر را برایتان آسانتر و لذتبخش تر می نماید.

 

 

سفر بدون ترس از کرونا

مثال

مثلا شما یک گروه (بین 3 الی 7 نفر) تشکیل میدهید (گروه همکاران،گروه دوستانه،گروه خانوادگی،گروه دانشجویی و یا گروه دانش آموزی).

گروه خود را تشکیل دهید

سپس زمان و تعداد روز سفر خود را مشخص می نمایید،بعد از آن طبق فصل سفرتان لوکیشن های مناسب فصلی برایتان از سمت آژانس تهران گشت (نیلی تراول) معرفی میشود و شما به اتفاق همسفران یک و یا چند گزینه را انتخاب می نمایید.

معرفی لوکیشن سفر

سپس تنها کاری که میکنید این است که چمدان و کوله خود را جمع کنید.

آماده سفر شو

تمامی برنامه ریزی سفر،سایت های بازدید و محل های مهم گردشگری منطقه و نیز زمانبندی اجرای تور به دست متخصصین گردشگری ما برایتان انجام شده و توسط یک لیدر شخصی تور اختصاصی شما اجرا خواهد شد.

اجرای تورهای اختصاصی

به زبان ساده تر می توان گفت که تورهای اختصاصی بسیار شبیه به اردو های علمی،تحقیقی و یا تفریحی میباشند با این تفاوت که در تعداد کمتر اجرا میشوند.

 

 

 

 

سفر ویژه کرونایی

از مزایای این نوع تور ها:

  • رعایت کامل اصول بهداشتی
  • برنامه ریزی سفر به سلیقه شما
  • کم کردن هزینه ها به دلیل استفاده از حمل و نقل عمومی و یا ماشین شخصی و خصوصی
  • بهینه سازی زمان
  • کشف مکان های جدید
  • داشتن راهنمای همراه