27

دسامبر
2020

ساحل مرجانی کیش

ارسال شده توسط: مدیرسایت/ 282 0

جزیره کیش

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش: بدون شک این ساحل یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های جزیره کیش به شمار می رود که گردشگران تور کیش در طی چندین بار سفر به این جزیره حداقل یک بار از این جاذبه در جزیره کیش بازدید کرده اند .

ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و در مجاورت بازار مرجان کیش قرار دارد که یکی از مهم ترین بازارهای جزیره به حساب می آید.

دلیل شفافیت آب

لازم به ذکر است که این ساحل جز سواحل صخره ای کیش به حساب می آید. از نکات قابل تامل و شگفت انگیز این ساحل شفافیت زیاد آب دریا است به طوری که عمق دریا و آبزیان موجود در آن به راحتی و سادگی قابل مشاهده هستند.

علت این شفافیت زیاد وجود مرجان هایی است که در دریا قابل مشاهده هستند که علت نامگذاری این ساحل برگرفته از این موضوع نیز میباشد.

هر چند که وجود انواع صدف ، حلزون ، شقایق دریایی و عروس های دریایی بر شفافیت آب دریا افزوده است و زیبایی زاید الوصف و شفافیت باورنکردنی آب دریا برگرفته از وجود اینگونه آبزیان نیز می باشد.

طلوع و غروب در جزیره

وجود آلاچیق ها و فضای سبز ایجاد شده در اطراف این ساحل ، امکان صرف زمان بیشتری را در کنار این ساحل در جزیره زیبای کیش فراهم کرده است و از آنجایی که زیبایی خاص و شگرفی در هنگام طلوع و غروب خورشید در این ساحل حکمفرما می شود لذا این بازه زمانی ، شلوغ ترین زمان ممکن برای بازدید از این ساحل می باشد.

هیجان در جزیره

اگر دنبال مکانی برای قدم زدن و دیدن مناظری از خلیج نیلگون فارس می گردید تا بتوانید از حداقل زمان ممکن بیشتری استفاده را در مدت زمان حضورتان در جزیره کیش ببرید ، پیشنهاد ما به شما سواحل مرجانی کیش هست که علاوه بر صرف اوقات فراغت خود در این ساحل، امکانات متعددی از جمله تفریحات آبی ، پیست دوچرخه سواری، وسائل بازی کودکان و بازدید از کشتی یونانی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید سفر به یاد ماندنی را در تور کیش به خاطر بسپارید.

از نزدیک ترین هتل ها به این ساحل میتوان به هتل داریوش، پارمیش و ارم اشاره کرد.
از نکاتی که باید در مورد آن احتیاط شود این است که به دلیل صخره ای بودن این ساحل امکان شنا کردن وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید